Grundig RRCD 3760 WEB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Grundig RRCD 3760 WEB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Sjam 20-11-2010
Geschreven voor: Grundig RRCD 3760 WEB

De Grundig gekocht om de internetradio en de mogelijkheid om mp3's af te spelen via usb. Er zijn niet veel apparaten die dit kunnen. inclusief CD, cassette en FM radio maakt 'm helemaal compleet. De bediening is eenvoudig. Grote pluspunt is de website van Grundig: http://www.grundig.radiosetup.com/ Hier kan je je eigen favorieten instellen en zelf je eigen internetradiostations toevoegen! De hele wereld in één apparaat. Danke Grundig and thank you WIFI.

Anouk23 17-05-2010
Geschreven voor: Grundig RRCD 3760 WEB

Ik wilde graag draadloos internetradio ontvangen, en kocht deze.

Hiervoor had ik een exemplaar van Sweex, maar die gaf geen playlists van de nummers weer, waardoor ik maar bleef vissen waar ik nou precies naar luisterde. Dat doet deze dus gewoon wel. En dat is niet het enige verschil met die Sweex: Het geluid is veel voller (zónder nare pieptoon), de verbinding is veel stabieler, er zit een usb-aansluiting op, en het oogt allemaal een stuk beter. Buiten het feit om dat deze met cd en een cassetterecorder gecombineerd is. Zodat 'ie als compleet alternatief voor een minisetje kan dienen.

Er is slechts één belangrijk minpunt, waardoor ik aftrek heb gegeven bij de onderdelen 'gebruiksgemak' en 'vormgeving': de afstandsbediening. Dat is geen normale rechthoek (of ovaal), maar is een raar ogend en relatief lastig neer te leggen schijfje met een soort van half bolletje eronder. En erg stevig voelt het plastic waarvan 'ie gemaakt is niet aan. Bij het uit de doos pakken vielen me zelfs al hele kleine barstjes op naast sommige toetsen. Voorzichtig aanpakken, dat dingetje...

cozeboos 30-11-2011

Dag Anouk, is dit apparaat geschikt voor een oude dame van 86 jaar die naar luisterboeken wil luisteren?
Je schreef iets negatiefs over de afstandsbediening. Valt die tegen of kun je er nu onderhand toch wel mee uit de weg.
Dank voor eventuele reactie.